تکنیک فروش : اعتبارسازی در مذاکره ی فروش (6) بازدید از محل کارخانه بسیاری از فروشندگان برای به دست آوردن اعتماد خریداران خود، آنها را به بازدید از کارخانه دعوت می کنند تا با دیدن روند تولید محصول با خیال راحت آن را تهیه کنند. اکثر تولید کنندگان مواد غذایی مردم را به بازدید از کارخانه هایشان دعوت می کنند تا بهداشتی بودن محصول خود را ثابت کنند. معرفی و صحبت با مشتریان این کار بسیار اثربخش است و نشان...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.تکنیک فروش : اعتبارسازی در مذاکره ی فروش (۴)
تکنیک فروش : اعتبارسازی در مذاکره ی فروش (4) برای جلب اعتماد مشتری، محصول را امتحان کنید یکی از روشهای تاثیر گذار برای به دست آوردن اعتماد مشتری، دادن محصول به دست او برای امتحان است. یک شیرینی فروش وقتی...
زبان بدن : نشان دادن پذیرش سلطه
زبان بدن : نشان دادن پذیرش سلطه ورود به یک محیط بیگانه اغلب سبب می شود که فرد معذب شود و مطیعانه رفتار کند. او منتظر می ماند که از او دعوت کنند بنشیند. همچنین او از لمس اشیای اطراف...
تکنیک فروش : اعتبار سازی در مذاکره ی فروش (۳)
تکنیک فروش : اعتبار سازی در مذاکره ی فروش (3) پشت سر شرکت و یا رئیس خود بدگویی نکنید در بعضی از مواقع فروشنده ممکن است وسوسه شود تا برای به دست آوردن دل مشتری، پشت سر رئیس خود بدگویی...
قدرت فروش : انواع مشتری (۲)
قدرت فروش : انواع مشتری (2) مشتریان با ثبات باید اقرار کنم که از چهار گروه مشتری ای که در مقاله ی گذشته و این مقاله مورد بحث قرار دادیم، من با این گروه سخت ترین و پرفشارترین معاملات را...
بازاریابی محتوایی : استفاده از تکنیک نوشتن آزاد
بازاریابی محتوایی: استفاده از تکنیک نوشتن آزاد نوشتن آزاد، یک تکنیک نوشتاری است که در آن شخص بدون توجه به املا، نگارش و یا حتی موضوع، شروع به نوشتن می کند. در واقع این روشی است به منظور بیرون کشیدن...
حادثه ی نافرجام IBM PC؛ روشنشدن موتور روابط عمومی
حادثه ی نافرجام IBM PC ؛ روشن شن موتور روابط عمومی در مبحث گسترش خطی یک نام تجاری گفتیم که ، این کار پتانسیل روابط عمومی را تضعیف می کند، اما در مورد کامپیوتر های شخصی آی بی ام، این...