ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۱۰
۳ دیدگاه

استخدام آدم های عجیب گروه های ضعیف را آدم های عجیب تشکیل می دهند. وجود چنین افرادی، سرگرم کننده و شادی آور است. بنابراین مدیران نمی توانند در برابر در اختیار داشتن گروهی از این افراد مقاومت کنند. این افراد جالب به طور کلی سه نوع هستند: "افراد بذله گو، افراد دست و پا چلفتی و افراد عجیب و غریب." افراد بذله گو: فکر می کنند یکی از وظایف آنها این است که هر روز صبح یک لطیفه ی تازه...

آخرین مقالات

آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.

ایجاد علاقه در کارکنان

ایجاد علاقه در کارکنان بسیار مهم است که به کسب و کارتان علاقه داشته باشید و محصولی را که می فروشید، دوست داشته باشید. به کسب و کارتان افتخار کنید و کارکنان خود را تشویق کنید تا به کیفیت محصولات...

۱۳۹۷/۰۴/۱۷

برگزاری مراسم برای رویدادهای خاص

برگزاری مراسم برای رویدادهای خاص واقعیت این است که شما بعنوان رهبر می توانید برای رویدادهای مختلف در سازمان تان مراسمی خاص برگزار کنید. به این شکل به سازمان تان اعلام می کنید که با این رویداد و در طی...

۱۳۹۷/۰۴/۱۶

برای عملکرد افراد ارزش قائل شوید

برای عملکرد افراد ارزش قائل شوید در هر سازمانی، هر فرد چیزی برای ارائه دارد. هنگامی که در دبیرستان درس می خواندم، برای دفتر حقوقی کار می کردم. در این دفتر نقش بسیار کوچکی داشتم. در واقع وظیفه ام جمع...

۱۳۹۷/۰۴/۱۴

رهبری یعنی اختیار دادن به کارکنان برای رهبری

رهبری یعنی اختیار دادن به کارکنان برای رهبری هنگامی که جوان بودم به مطالعه ی کتاب هایی درباره ی رهبران بزرگ علاقه داشتم و می خواستم یکی از همین رهبران باشم. اما بالاخره در قرن بیست و یکم متوجه شدم...

۱۳۹۷/۰۴/۱۳

مراقبت از کارکنان

مراقبت از کارکنان از خانواده ای ساده می آیم. پدر و مادرم به طبقه ی کارگر جامعه تعلق داشتند و هرگز کسی در خانواده ام تحصیلات عالی نداشت. مسائل زیادی را از پدرم آموختم. او توجه زیادی به تربیت من...

۱۳۹۷/۰۴/۱۲

استعداد منبعی است، کمیاب

استعداد منبعی است، کمیاب نکته ای که آموختم و به آن در طول سی سال تجربه در صنعت تبلیغات باور دارم این است که مصرف کنند و مخاطب، مهم ترین عامل است. اگر روی مخاطب متمرکز شوید، در تمامی موارد...

۱۳۹۷/۰۴/۱۰

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.